(04595) 4-54-44

(067) 443-56-37

(050) 443-56-37

(093) 443-56-37

Ми у соцмережах:

  • Переконайтесь, чи є на даний момент технічна можливість підключення Вашої квартири чи будинку. Для цього зателефонуйте нашим фахівцям за телефонами: (04595) 4-54-44 або (067/050/093) 443-56-37
  • Безпосередньо в офісі компанії (Торгівельний центр «Гранат» вул. Київський Шлях, буд. 71а/1, офіс 305а) оформіть заяву на підключення. Для цього обов’язково мати при собі оригінал паспорту та ідентифікаційного коду.
  • Оберіть тарифний план чи пакет послуг та визначте можливий час для підключення.
  • У призначений час за адресою підключення наші інженери проведуть в квартиру/будинок кабель, підключать його до комп’ютера і встановлять на ньому всі необхідні налаштування.
  • Остаточний етап підключення– підписання оформлених документів, після перевірки доступу до Інтернету та оплата послуг.

 

У стандартне підключення ВХОДИТЬ:

  • Введення кабелю в квартиру;
  • Обжимка кабелю;
  • Монтаж (підключення) лінії до одного комп’ютера;
  • Налаштування параметрів для доступу в Інтернет;
  • Налаштування DHCP-з’єднання;
  • Активація підключення;
  • Демонстрація працездатності лінії виходом в Інтернет.

 

Якщо вдома декілька комп’ютерів, і ви хочете підключити їх до мережі Інтернет, можна придбати додатковий пристрій — маршрутизатор (роутер), який буде самостійно підтримувати DHCP-з’єднання і розподіляти його на всі підключені комп’ютери. До роутера можна підключити до 4 комп’ютерів по дроту і до 10 по бездротовій мережі, кожен з яких отримає доступ в Інтернет і локальну мережу.

 

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ:

В який спосіб оплачуються послуги?

Оплата здійснюється за авансовою схемою. Тобто, ви вносите певну суму на свій рахунок (мінімальну абонентську плату), і в межах цієї суми можете користуватися послугами. При появі заборгованості станом на 1-ше число місяця відбувається автоматичне відключення від мережі Інтернет. Після погашення заборгованості відбувається автоматичне включення.

Абонент може внести на свій рахунок як суму рівну щомісячній абонплаті, так і більшу, за будь який майбутній період.

Списання коштів:

Списання оплати за послуги Інтернет здійснюється автоматично 1-го числа кожного місяця.
У випадку, коли на рахунку 0 гривень, відбувається автоматичне призупинення Інтернет-послуг.  Стежити за станом грошових коштів на особистому рахунку користувач може в Особистому кабінеті.

Оплатити послуги можна за такими адресами.

Як отримати рахунок для оплати послуг через банк?

Оскільки ми не робимо розсилку рахунків для оплати Інтернет-послуг, Абоненти оплачують їх самостійно — через банк (маючи реквізити рахунку), термінали самообслуговування або за допомогою банківських карт через Особистий кабінет.

Я не встиг своєчасно оплатити і мене відключили. Що робити?

Якщо з якихось причин Ви не встигли вчасно сплатити Інтернет-послуги або забули поповнити рахунок і послугу доступу припинено, Ви маєте такі варіанти:

  1. В Особистому кабінеті самостійно встановити собі кредит на 5 днів (вартість послуги становить 3 грн, підключення до мережі відбувається автоматично)
  2. Оплатити послугу через термінали самообслуговування — «City24». Гроші, проведені через термінал зараховуються миттєво. Доступ активується автоматично.
  3. Якщо оплата була здійснена, але кошти вчасно не надійшли на наш рахунок, Ви може пред’явити менеджеру квитанцію про оплату на електронну пошту manager@monolith.net.ua, доступ буде відновлено.

Для того, щоб запобігти відключень  від мережі Monolith.net через заборгованість, радимо нашим абонентам самостійно контролювати стан особового балансу і завчасно (до 25-го числа місяця) сплачувати послуги доступу до мережі Інтернет.

Чи можна призупинити дію послуг за Договором?

Так. Для цього необхідно прийти в офіс і написати заяву на призупинення послуг.

Чи можна змінити тарифний план?

Так. Для цього необхідно прийти в офіс і написати заяву на зміну тарифного плану.

Не працює Інтернет або перебої з доступом. Що робити?

Якщо у Вас перебої з доступом до мережі або відсутній Інтернет, повідомте, будь ласка, про це у відділ технічної підтримки абонентів за тел. (04595) 4-54-44 або (067/050/093) 443-56-37. Наш технічний персонал визначить причину зникнення сервісу та проведе заходи щодо її усунення.